Služby
Nabízíme komplexní řadu služeb, které Vám jsou k dispozici nejen při využívání produktu samotného, ale můžete je využívat již od rozhodování jaký systém vybrat a implementovat.
Hotline podpora: tel.: +420 465 613 582, e-mail: info@disoft.cz, Po-Pá 7:00-12:00 / 12:30-16:00

Péče o zákazníky

Pružný a spolehlivý servis; hot-line podpora po telefonu či e-mailu; školení; pravidelné aktualizace dle platné legislativy; vylepšení a rozšíření jednotlivých modulů; přehledný popis aktualizací a změn; konzultace a další činnosti jsou nezbytnou a velmi důležitou součástí naší nabídky. Snažíme se vždy vyjít našim zákazníkům vstříc a řešit jejich požadavky pružně, levně a efektivně, k jejich plné spokojenosti.

Konzultace

Konzultace provázejí pořizování systému, jeho implementaci a provoz. Jsou důležitou součástí celého procesu a vztahu mezi zákazníkem a dodavatelem systému a služeb. Právě od konzultantů se odvíjí rozsah a kvalita dalších nabízených služeb. Proto klademe důraz na praktické zkušenosti našich konzultantů se systémem samotným, tak i s doprovodnými službami.

Řešení problémů prostřednictvím vzdálené správy

Pro pružné a rychlé řešení požadavků či problémů zákazníků využíváme zabezpečený vzdálený přístup k serveru a databázovým prostředkům zákazníka. Výhoda tohoto řešení je na první pohled zřejmá. Snížení časové a finanční náročnosti podpory na minimum je pádným argumentem.

Školení

Školení uživatelů systému lze realizovat přímo u Vás nebo v prostorech naší firmy. Záleží jen na Vašich požadavcích a nárocích. V rámci komplexnosti služeb našim zákazníkům zajišťujeme také zaškolení v kancelářských aplikacích typu MS Word, MS Excel,…

HW a SW

Nainstalujeme a nakonfigurujeme systém pro bezproblémový provoz na Vaše současné prostředky nebo Vám pomůžeme s výběrem hardwaru a softwaru nového, jeho instalací a konfigurací. Můžeme také dodat celé řešení "na klíč". Cílem je zajištění spolehlivého provozu a zabezpečení.
Designed by Disoft s.r.o. Copyright © 2007-2010 Disoft s.r.o.